studentvisa.ir

ساخت وبلاگ

بورس تحصیلی دانشگاه دارویی چین

دانشگاه هر ساله بین 125-170 دانشجو را با  کمک هزینه جذب می کند. بورس تحصیلی برای لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا و همچنین دوره های زبان ارائه می شود.

مبادلات دانشگاهی بین المللی

این دانشگاه در مبادلات دانشگاهی بین المللی نیز فعال است. این کشور با بیش از 30 موسسه آموزش عالی در کشورها و مناطق مختلف جهان از جمله ژاپن ، ایالات متحده ، انگلستان ، استرالیا ، ایتالیا و هنگ کنگ توافق نامه تبادل آکادمیک بسته است. علاوه بر این ، روابط علمی با موسسات تحقیقاتی و دانشگاه های بیش از 40 کشور و منطقه را حفظ می کند.

 

شعار این دانشگاه “Quality And Ability”  که به معنای توانایی و کیفیت می باشد.

دانشگاه داروسازی چین (China Pharmacetical University) مفتخر است اولین مرکزی باشد که سه بار متوالی برنده جایزه ملی “نحوه آموزش” شده است.

دانشجویانی که قصد اقامت خوابگاههای دانشجویی چین را دارند با توجه به رشته های انتخابی و مصاحبه ای که با آنها صورت می گیرد کمپ محل اقامتشان مشخص می گردد که دارای حد معمولی از امکانات اعم از اتاق خواب ، میز و کتابخانه ، سیستم تنظیم درجه هوا ،  آب گرم و اینترنت میباشد.

این دانشگاه آموزشی بین المللی دارای 4 کمپ اختصاصی دانشجویی با مساحتی وسیع و چشم اندازی زیبا میباشد که تحصیل و زندگی را برای دانشجویان ایده آل میسازد.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 80 تاريخ : پنجشنبه 29 دی 1401 ساعت: 14:12

موضوعاتی که در دانشگاه داروسازی چین تدریس میشود:

علوم اجتماعی

جامعه شناسی

تجارت و اقتصاد

حسابداری و مالی
مدیریت کسب و کار
اقتصاد و اقتصاد سنجی

علوم زیستی

علوم بیولوژیکی
کشاورزی و جنگلداری
علوم فیزیکی

ریاضیات و آمار

فیزیک و نجوم
علوم زمین شناسی ، محیط زیست ، زمین و علوم دریایی
علم شیمی

بالینی  و بهداشت

 

علوم کامپیوتر

 

فناوری مهندسی

 

مهندسی عمومی

 

روانشناسی

 

هنر و علوم انسانی

زبانها ، ادبیات و زبانشناسی

همینطور دانشگاه داروسازی چین (China Pharmacetical University) سطح گسترده ای از رشته ها را عرضه مینماید از جمله :

  • علوم پایه
  • پزشکی
  • مهندسی
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • هنر و حقوق

برنامه ها ی دانشگاه داروسازی چین

 31 برنامه کارشناسی ، 32 برنامه کارشناسی ارشد ، 26 برنامه دکترا و 6 برنامه بورسیه پس از دکترا را ارائه می دهد.

سه رشته کلیدی ملی در دانشگاه داروسازی وجود دارد:

شیمی دارویی ، فارماکوگنوزی ، داروسازی و یک رشته کلیدی استانی – داروسازی مدرن و داروسازی چینی سنتی نیز در این دانشگاه تدریس می شود.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 80 تاريخ : پنجشنبه 29 دی 1401 ساعت: 14:08

دانش آموزان ، که بیش از 15000 نفر در سال 2023 هستند ، به شش مدرسه تقسیم می شوند :

  • داروسازی 
  • داروخانه سنتی چینی 
  • علوم و فنون زندگی
  •  تجارت دارویی بین المللی
  •  آموزش مداوم 
  • آموزش عالی حرفه ای 

رتبه بندی های اخیر دولت چین آن را به عنوان برترین موسسه ملی رتبه بندی می کند ، همانطور که در 12 سال گذشته در داروسازی سومین  داروخانه بزرگ سنتی چین بوده است.

گزارش شده است که اشتغال فارغ التحصیلان 99 درصد است که بالاترین میزان برای هر یک از دانشگاه های دولتی چین است.

این دانشگاه سابقه طولانی تحقیق در داروسازی سنتی چین را دارد ، اولین برنامه های خود را در سال 1955 آغاز می کند ، اولین دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود را از اوایل سال 1988 پذیرش می کند و تحقیقات پس از دکترا را در سال 2007 آغاز می کند.

اولین موسسه چینی که دانشجویان داروسازی خارج از کشور را پذیرفته است ، توافق نامه های دو جانبه با بیش از 30 موسسه بین المللی دارد و از سال 2008 برنامه های تحصیلات تکمیلی مشترکی را با دانشگاه کالابریا ، ایتالیا داشته است.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 76 تاريخ : پنجشنبه 29 دی 1401 ساعت: 14:00

دانشگاه داروسازی چین (China Pharmacetical University)

این دانشگاه  (China Pharmacetical University)  در قسمت فرهنگی تاریخی شهر نانجینگ قرار گرفته و یکی از دانشگاه های کلیدی لیست “پروژه 211 ” نیز می باشد که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین فعالیت می نماید.

دانشگاه داروسازی چین (China Pharmaceutical University) در سال 1936 به بهره برداری رسید و اولین دانشگاهی بود که دانشجویانی که برای تحصیل داروسازی اعزام به چین  شده اند  را طی 4 سال فارغ التحصیل نمود .

دانشگاه داروسازی چین (CPU) اولین دانشکده داروسازی مستقل در چین است و یکی از “211 پروژه” دانشگاههای کلیدی وابسته به وزارت آموزش چین است. CPU اولین موسسه ای است که از طرف وزارت آموزش و پرورش مجاز به پذیرش دانشجوی داروسازی تمام وقت و بازدید از دانش پژوهان خارج از کشور است. CPU همچنین موسسه میزبان بورس تحصیلی دولت چین ، بورس تحصیلی جیانگ سو یاسمین و بورسیه دولت نانجینگ است و از اوایل سال 1977 شروع به جذب دانشجویان بین المللی کرد.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 80 تاريخ : چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت: 15:47

چرا لازم است چین را برای مطالعات داروسازی خود در نظر بگیرید ، در زیر برخی از دلایل اصلی تحصیل داروسازی در چین ذکر شده است:

1. کم بودن هزینه تحصیل داروسازی و هزینه های مقرون به صرفه 

تحصیل و زندگی در چین ارزان تر از تحصیل و زندگی در کشورهای اروپایی ، ایالات متحده ، ژاپن ، کره جنوبی و حتی در بسیاری از کشورهای آفریقایی است. برنامه درسی داروسازی و کتابهای مورد استفاده دانشگاههای اروپا یا آمریکا تقریباً مشابه کتابهایی است که توسط دانشکده های داروسازی چین استفاده می شود.

غذا و محل اقامت در چین برای یک دانشجوی خارجی مقرون به صرفه است. شهریه ارزان قیمت داروسازی در چین این امید را به اکثر جوانان از سراسر جهان می دهد که به آرزوی روزمره خود یعنی داروسازی برسند.

2. فرصت های بورس تحصیلی داروسازی در چین

سالانه حدود 40،600 دانشجوی خارجی بورسیه دولت چین را دریافت می کنند. اکثر دانشگاه های چین بورس تحصیلی برای دانشجویان عالی خارجی در هر سطح ایجاد کرده اند ، به این معنی که شما می توانید به عنوان دانشجوی خود بودجه شروع کنید و در اواسط تحصیلات خود می توانید بورسیه شوید.

گزینه دیگر این است که شروع کارشناسی با بودجه شخصی ، سپس همانطور که قبلاً با همه چیز در چین آشنا هستید ، می توانید برای تحصیلات تکمیلی خود برای بورس های تحصیلی دولت چین اقدام کنید ، توجه داشته باشید که بسیاری از دانشجویان خارجی  از این گزینه استفاده می کنند.

3. کاوش تمدن باستان و مدرن چین

تحصیل در رشته داروسازی در چین فرصتی عالی برای کشف ترکیبی بی نظیر از تمدن باستان و مدرن چین و همچنین زیبایی های دیدنی و زندگی شبانه شلوغ آن است. فرهنگ و مردم چین بسیار متنوع و چند فرهنگی هستند ، متشکل از 56 قومیت مختلف. هنگام سفر به مناطق مختلف چین با آداب و رسوم منحصر به فردی روبرو خواهید شد ، اما باور کنید یا نکنید ، زندگی روزمره به همان اندازه جدید و رضایت بخش خواهد بود.

4. افزایش چشم انداز اشتغال

هنوز هم کمبود زیادی از داروسازان بالینی در چین وجود دارد. طبق آمار کمیسیون اداره داروسازی انجمن بیمارستان های چین ، سالانه بیش از 2400 داروساز بالینی جدید برای تأمین نیازهای وزارت بهداشت عمومی مورد نیاز است.

با این حال ، داروسازان چینی به تنهایی نمی توانند این خلا را پر کنند. بنابراین ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی          بین المللی از دانشگاه های چین در بسیاری از بیمارستان ها و صنایع چین بیشترین نیاز را دارند. مسئولیت های یک داروساز بالینی شامل اطمینان از ایمنی بیمار ، نتایج درمانی بهینه دارو و اطمینان از تهیه مناسب داروها است. میزان اشتغال  فارغ التحصیلان داروسازی بالینی چه در چین و چه در خارج از کشور در بیشتر شهرهای چین به حدود 99.5 درصد رسیده است.

5. کیفیت آموزش و شناخت بین المللی

تعداد کالج هایی که آموزش بالینی داروسازی را ارائه می دهند از 15 در سال 2006 به 25 در سال 2011 افزایش یافته است. بیشتر برنامه های داروسازی بالینی شامل 4 تا 5 سال تحصیلی تمام وقت برای دوره لیسانس است. در چین ، رشته ها به سطح اول یا دوم طبقه بندی می شوند. سطح اول شبیه رشته های اصلی در ایالات متحده است ، در حالی که سطح دوم معادل افراد خردسال یا مناطق تمرکز در یک رشته است. این برنامه 4 ساله دارای یک تجربه 6 ماهه تمرین داروخانه است ، در حالی که برنامه 5 ساله یک دوره تجربه یک ساله داروخانه دارد. اکثر دانشگاه های چینی با داروسازی هر ساله دو مصرف دارند. یکی در سپتامبر و دیگری در ماه مارس ، یک دانشجوی خارجی می تواند دوره ها را در هر یک از این دو دوره شروع کند.

برنامه های تحصیل داروسازی در چین اغلب با مطالعه علوم پایه مانند زیست شناسی و شیمی و پس از آن دوره های اصلی بالینی در زمینه آمار زیستی ، پزشکی داخلی و مبانی تشخیص شروع می شود. این برنامه ها مشابه برنامه های ایالات متحده ، استرالیا ، انگلستان ، فرانسه و بسیاری دیگر از کشورهای پیشرفته است. دانشگاه های چین برنامه های متنوعی از جمله مدرک لیسانس داروسازی ، کارشناسی ارشد داروسازی و دکترا / دکترای داروسازی را ارائه می دهند. 

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت: 15:43

تحصیل داروسازی در چین

اگر به تحصیل در چین فکر می کنید ,در این مقاله  به تحصیل داروسازی در چین پرداخته ایم  و یکی از دانشگاه های خوب داروسازی در چین را به شما معرفی می کنیم.

داروسازی علم و تکنیک تهیه و توزیع داروها است. یک حرفه بهداشتی است که علوم بهداشتی را با علوم شیمیایی پیوند می دهد و هدف آن اطمینان از استفاده ایمن و موثر از داروها است.

آموزش داروسازی در چین با هدف فراهم آوردن دانش و مهارتهای لازم برای ورود به حرفه دارو, مورد نیاز کلیه داروها اعم از ساخت تا بیمارستانها و فروشگاه های دارو است.

آموزش و تحصیل داروسازی در چین  شامل آموزش ترکیب و توزیع داروها و همچنین مطالعه خدمات بالینی و ارائه اطلاعات دارویی به بیماران است.

داروسازان متخصص دارو درمانی هستند. متخصص شدن به عنوان یک پایه و اساس به آموزش داروسازی  و ساختاری نیاز دارد. در حال حاضر چین بهترین مکان برای آموزش داروسازی است. امروزه داروخانه شامل خدمات بالینی است. ارائه اطلاعات دارویی و بررسی ، ترکیب و توزیع دارو.

حداقل مدرک لیسانس به عنوان داروساز مورد نیاز است.

دلایل اصلی تحصیل داروسازی در چین

آموزش داروسازی چین در ابتدا به منظور آموزش پزشکان دارویی برای کار در صنعت یا تحقیق طراحی شده است. با این وجود ، در دو دهه گذشته ، داروسازانی کاملاً آموزش دیده و با دانش و مهارت بالینی برای تأمین تقاضای روزافزون برای مراقبت های پزشکی با کیفیت بالا ، فوراً مورد نیاز قرار گرفته اند.

تاکنون بیش از 50 کالج در 19 استان از 31 استان سرزمین اصلی چین برنامه دارویی بالینی را ارائه می دهند.

از این تعداد بیش از 17 کالج برنامه لیسانس داروخانه بالینی (BPharm) را ارائه داده اند که به طور رسمی توسط وزارت چین  تأیید شده است.

کالج ها با هدف ادامه جذب دانشجویان خارجی به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 80 تاريخ : چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت: 15:33

قوانین و شرایط خوابگاه دانشجویی 

 

ورودی های خوابگاه دانشجویی چین گیت دارد که دانشجویان مقیم خوابگاه می توانند با استفاده از کارت دانشجویی خود از گیت ها عبور کنند.

از ساعت 11 شب درب خوابگاه یک طرفه می شود و فقط از داخل باز می شود و افرادی که قصد ورود دارند باید کارت بزنند.

امضای برگه تعهد مربوط یه رعایت نظم و احترام به مسئولین خوابگاه

اتاق ها مختلط نیستند و تنها با رائه سند ازدواج این امر ممکن خواهد بود.

دانشجویانی که به صورت مهمان وارد می شوند ، کارت دانشجویی خود را نزد مسئول خوابگاه به امانت   می گذرارند.

اعضای خانواده دانشجویان می توانند یک ماه به صورت مهمان در خوابگاه اسکان داشته باشند.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 68 تاريخ : سه شنبه 27 دی 1401 ساعت: 18:15

امکانات خوابگاه دانشجویی در چین

  • مبله بودن اتاق ها
  • اینترنت رایگان
  • تلویزیون
  • سرویس بهداشتی خصوصی هر اتاق
  • حمام
  • آبگرمکن
  • کولر و بخاری
  • آشپزخانه اشتراکی

 

هزینه خوابگاه 

همانطور که گفته شد هزینه خوابگاه دانشجویی به شهر ، دانشگاه و نوع اتاق شما  بستگی دارد.

این رقم به صورت روزانه ، هزینه ای بالغ بر  12 الی 50 یوان در بر خواهد داشت.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 68 تاريخ : سه شنبه 27 دی 1401 ساعت: 18:10

 با توجه به وسعت کشور چین و تنوع دانشگاه های این کشور ، خوابگاه های زیادی برای ارائه به دانشجویان وجود دارد. با وجود عده ی زیادی دانشجوی بین الملل در چین ،کشور چین در تلاش است تا شرایط زندگی دانشجویان در چین را بهبود بخشد.

به طور معمول خوابگاه ها ، محل اقامت دانشجویان در محوطه دانشگاه می باشد.

این خوابگاه ها بسته به موقعیت مکانی دانشگاه و خود دانشگاه تفاوت هایی را دارا هستند.

ظرفیت خوابگاه از 1 نفر تا 4 نفر در نظر گرفته شده است.

 

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 63 تاريخ : سه شنبه 27 دی 1401 ساعت: 18:02

بورسیه روسیه برای شاخه های پزشکی:

 

- دانشگاه کالیفرنیا (منطقه ولگا) دانشگاه فدرال:

دوره فوق لیسانس (5 ساله) در رشته دندانپزشکی و زبان آموزشی روسی و انگلیسی می باشد، تنها هزینه  آموزش  (3640 دلار) در سال است.

4.2- IM Sechenov (دانشگاه سیچنوا):

اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو دوره 5 ساله در رشته تخصصی دندانپزشکی است.  دانشجویان در رشته های تشخیصی، درمان و توانبخشی، مراقبت های بهداشتی و مراقبت های دندان فارغ التحصیل می شوند .

4.3- دانشگاه دوستی روسیه (رودن) :

دوره های پزشکی و دندانپزشکی کودکان و بزرگسالان، 7،220 دلار در سال برای دانشجویان بین المللی است.

4.4- دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکی مسکو (MSUDM):

این دانشگاه هنوز یکی از پرچمداران آموزش پزشکی است.  یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و علمی در روسیه و اروپا است، یک دانشگاه برتر در روسیه در زمینه آموزش دندانپزشکی و آموزش امور پزشکی. درمانگاه ها و بخش های دانشگاه تیم هایی هستند که متخصصان حرفه ای را در تمامی زمینه های علوم پزشکی مدرن ترکیب می کنند.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 26 دی 1401 ساعت: 18:17

بورسیه تحصیلی  دانشگاههای خاص برای دانشجویان بین المللی

3.1- بورس تحصیلی روسیه موسسه فیزیک و فناوری مسکو (MIPT) :

بورس تحصیلی برای دانشجویان عالی بین المللی در دسترس است که توانایی عملکرد عالی دانشگاه را نشان می دهند.

3.2- دانشگاه ملی تحقیقات – دانشکده اقتصاد (HSE) سنت پترزبورگ :

چندین بورس تحصیلی برای تحصیل در دانشگاه سنت پترزبورگ HSE در دسترس است که 25 تا 100 درصد هزینه های تحصیل دانشجویان برجسته بین المللی را در تمام سطوح تحصیلی پوشش می دهد.

3.3- دانشگاه ملی علوم و فناوری MISiS :

 برای دانشجویان بین المللی که برنامه های STEM MSc را به زبان انگلیسی میگذرانند می باشد.

3.4- دانشگاه پلی تکنیک سنت پترزبورگ:

 فرصت های تحصیلی فردی برای برنامه های کارشناسی ارشد در دانشگاه در دسترس است. بورس تحصیلی می تواند هزینه های تحصیل در طول یک ترم یا هزینه های اقامت در خوابگاه دانشگاه را پوشش دهد.

3.5- دانشگاه ایالتی Tomsk:

کمک های مالی مختلف برای دانشجویان بین المللی در دسترس می باشد

3.6- بورس تحصیلی روسیه دانشگاه دولتی  اقتصاد ولادی وستک  (VSUES):

این دانشگاه 4 کمک هزینه ارائه می دهد که برای عموم در دسترس می باشد که این بورس های تحصیلی شامل اعطای مبلغ  RUB 3000 در هر ماه یا (50 $) دلار آمریکا برای دانش آموزان برجسته بین المللی می باشد.

3.7- بورس تحصیلی روسیه دانشگاه اورال فدرال (UrFU) :

این دانشگاه برنامه کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد را ارائه می دهد، 65 کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان جدید بین المللی وجود دارد، پوشش شهریه برای دو ترم تحصیلی برای هر برنامه به زبان انگلیسی امکان پذیر است. کمک هزینه تحصیلی بین المللی هزینه های تحصیل را برای یک سال از تحصیل معمولا پوشش می دهد.

3.8- برنامه المپیک بین المللی روسیه :

برنامه بورس المپیک ولادیمیر پوتین، 20 بورس تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی در روسیه برای مطالعه کارشناسی ارشد و برای برنامه های دولتی ورزشی در دانشگاه را ارائه می کند و هزینه های تحصیل ، محل اقامت و خرجی ماهانه را به دانشجو اعطا می کند.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 96 تاريخ : دوشنبه 26 دی 1401 ساعت: 15:54

  • پرداخت هزینه سفر به دانشگاه ؛
  • هزینه های زندگی ؛
  •  بیمه داوطلبانه بیمه درمانی (VMI).
  • دانشجویان فارغ التحصیل بین المللی دانشگاه که جهت تکمیل تحصیل خود نیاز به گذراندن دوره کارآموزی دارند (آموزش حرفه ای و یا پیشرفت شغلی) نمی توانند کمک هزینه دریافت کنند، ولی شاید بتوانند اقامت رایگان در خوابگاه دانشگاه را دریافت کنند.

بورسیه های غیر دولتی در روسیه:

2.1- انجمن جهانی Universities :

در همکاری با وزارت علوم و آموزش و پرورش فدراسیون روسیه ، بورس تحصیلی روسیه برای دانشجویان بین المللی المپیاد ارائه می دهد. این بورس تحصیلی بر سر رقابت تحصیل در مقطع فوق لیسانس در دسترس است.

2.2- مسابقات علمی  Open Doors (المپیاد) :

یک پروژه بین المللی است که به شما امکان می دهد  در یکی از دانشگاه های برجسته روسیه ثبت نام کنید. هدف این برنامه ارائه تحصیل رایگان در روسیه برای دانشجویان خارجی ممتاز در دانشگاه ها می باشد.

2.3- بورس بین المللی بنجامین گیلمن :

 یکی از بهترین کمک های مالی که دولت فدرال ارائه می دهد، از طریق بورس بین المللی بنجامین ا. گیلمن است که تحت عنوان بورسیه تحصیلی روسیه شهرت دارد ارائه می شود .برنامه تحصیلی گیلمن برای دانشجویان دوره کارشناسی با دریافت کمک مالی از دولت روسیه فرصت تحصیل در خارج از کشور ارائه می دهد.بیش از 2900 کمک هزینه با مبلغ 5000 دلار آمریکا به دانشجویانی که زبانشان روسی نیست .

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 26 دی 1401 ساعت: 15:44

انواع بورسیه تحصیلی در روسیه:

  • بورسیه دولتی
  • بورسیه غیر دولتی
  • بورسیه دانشگاه های خاص
  • بورسیه پزشکی

1.1- بورسیه تحصیلی دولتی در روسیه و شرایط آن :

  • تحصیل رایگان در روسیه برای کل دوره های تخصصی متقاضی.
  • بورس تحصیلی ماهانه (در طول دوره تحصیل، صرف نظر از موفقیت فرد). در سال 2018، این مبلغ به 1630 روبل (حدود 25 دلار) در ماه رسید.
  • ارائه یک خوابگاه (در صورت وجود در دانشگاه).
  • هر متقاضی فقط یک بار در هر مقطع می تواند بورسیه را دریافت کند و به همین جهت بایستی در آزمون ایالتی(EGE) شرکت کند.
  • همچنین دولت روسیه هر ساله  15000 بورسیه دولتی را برای متقاضیان واجد شرایط فراهم می کند.
studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 89 تاريخ : يکشنبه 25 دی 1401 ساعت: 13:03

دولت روسیه از چه زمانی به دانشجویان بورسیه می دهد؟

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 86 تاريخ : يکشنبه 25 دی 1401 ساعت: 12:59

دوره های آنلاین پادفک 

دوره های آنلاین برای کسانی است که می خواهند روسی بخوانند اما نمی توانند به روسیه بیایند. شما می توانید یک دوره آنلاین را از هر مکانی در جهان بگذرانید: یک کامپیوتر با دسترسی به اینترنت تنها چیزی است که نیاز دارید. چنین دوره هایی در چندین دانشگاه روسیه وجود دارد اما نه همه دانشگاه های روسیه ! (لیست دانشگاه ها در سایت ما هست )

 

آیا امکان تحصیل در روسیه بدون آزمون پافک وجود دارد؟

این سوال پاسخ قطعی ندارد زیرا همه چیز بستگی دارد به دانشگاه و رشته و مقطع تحصیلی که شما در آن قرار دارید.

اما چنانچه تحصیل به زبان انگلیسی باشد دیگر نیازی به گذراندن دوره پادفک زبان روسی نیست. ولی اگردانشگاهی که قرار است در  آن  تحصیل کنید آموزش فقط  به زبان روسی باشد شما یا باید مدرک زبان روسی (پادف و یا مدرک بین المللی زبان روسی ) ارائه دهید و یا باید در مصاحبه نشان دهید که تسلط نسبی به زبان روسی دارید.

موسسه اعزام دانشجو بنیاد جهانی شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 87 تاريخ : يکشنبه 25 دی 1401 ساعت: 12:54

برای گذراندن دوره پادفک به مدارکی نیاز است که شامل موارد زیر است:

  1. ترجمه پاسپورت به زبان روسی ( در خصوص دانش آموزان پسر که خدمت نظام‌ وظیفه‌ شان را طی نکرده‌اند، اخذ گذرنامه پس از دریافت پذیرش از دانشگاه مورد تائید وزارت علوم انجام می‌شود)
  2.   ریزنمرات ترجمه شده دبیرستان و پیش‌دانشگاهی به زبان روسی
  3.  مدارک ترجمه شده دیپلم و پیش‌دانشگاهی به زبان روسی
  4. عکس
  5. پر کردن application خود دانشگاه.

هزینه شرکت در دوره پادفک روسیه

علاقمندان به تحصیل در روسیه می توانند پیش از آغاز تحصیلات خود در رشته مورد نظر ، در دوره های آمادگی زبان روسی ( پادفک ) که توسط دانشگاه های این کشور در مدت تقریبا 1 سال برای دانشجویان بین المللی برگزار می شود ، شرکت نمایند . متوسط هزینه پادفک روسیه بین 1200 تا 6000 دلار است  که این مربوط به طول مدت دوره پادفک  و دانشگاه مورد نظر دارد.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 83 تاريخ : شنبه 24 دی 1401 ساعت: 16:47

منابع آموزشی‌ تدریس شده در‌ دوره پادفک روسیه

لیست کتاب هایی که تدریس خواهد شد:

  •  دوره‌ی کاربردی آموزش زبان روسی
  • مکالمه به زبان روسی
  • صرف فعل افعال روسی و کتاب‌های گرامر‌ زبان روسی
  •   لغت و اصطلاحات زبان روسی
  • کتاب‌های‌ درسی علوم پایه ( با توجه به رشته‌ای که‌ داوطلب قصد ادامه تحصیل در آن را در دوره‌ی دانشگاهی دارد).

مدارک لازم جهت شرکت در دوره پادفک روسیه

‌با توجه به اینکه برگزاری  این دوره توسط دانشگاه‌ها و همچنین مراکز متعدد آموزش زبان رسمی ‌این کشور انجام می‌شود،‌ مدارک خواسته شده توسط مرکز مربوطه ممکن است متفاوت از یکدیگر باشد.‌

با این حال‌ داوطلبان باید حتماً برخی از مدارک اولیه برای شرکت در این دوره را آماده کنند.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 86 تاريخ : شنبه 24 دی 1401 ساعت: 16:42

محتوای دوره پادفک 

مباحث ارائه شده در دوره‌های مختلف پادفک با توجه به‌ رشته‌ی تحصیلی  داوطلب  در دانشگاه‌های روسیه ،‌ متفاوت است.‌

البته باید به این نکته اشاره کرد که در ترم‌های اول دانشجویان با زبان روسی‌ آشنا می‌شوند و مباحثی مانند گرامر‌ زبان روسی، مهارت خواندن و نوشتن‌  و‌ مکالمه را‌ یاد می‌گیرند.‌

در ترم‌های بعد، با توجه به رشته ی مورد نظر داوطلب ، دروس پایه آن رشته‌ تدریس و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.‌

در صورتی که‌ داوطلبان موفق به کسب نمره قبولی در این دوره‌ها نشوند، این فرصت را دارند که مجدداً‌ یک سال دیگر در دوره‌ی‌ پادفک شرکت نمایید.

 پس از به پایان رساندن این دوره‌ها‌ مرکزی که اقدام به برگزاری دوره پادفک روسیه می‌کند، مدرکی معادل دیپلم دبیرستان به داوطلبان اعطاء می‌کند.‌

این دیپلم به عنوان مجوزی برای ادامه تحصیل در کشورهای روسی زبان مانند روسیه و بلاروس، گرجستان .. است.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 82 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 13:27

داشتن مدرک دوره پادفک برای ادامه تحصیل اجباری هست؟

یکی از شرایط تحصیل در  دانشگاه‌های کشور روسیه‌، داشتن تسلط کافی به زبان روسی‌ و آشنایی با‌ کلمات و عبارت‌های تخصصی  رشته‌ی مورد نظر است.‌

اگر چه داشتن مدرک پادفک بجز برای چند دانشگاه اجباری نیست  ولی سپری کردن این دوره به دانشجویان کمک میکند در آزمون ورودی دانشگاهها و همچنین در ترمهای تحصیلی دانشگاهی موفق تر باشند.

 

طول دوره پادفک

دوره پادفک روسیه با توجه به‌ رشته و زمینه‌ی تحصیلی دانشجویان‌ دارای برنامه‌های تحصیلی متفاوتی است.‌

 طول دوره ها از 4 ماه بصورت فشرده تا ده ماه متغیر میباشد و در دانشاههای مختلف ارائه میگردد.

 

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 81 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 13:17

دوره پادفک روسیه

 پادفک روسیه یک دوره آموزشی‌ قبل از ورود به دانشگاه یا به عبارتی یک دوره پیش نیاز است که داوطلبان تحصیل در دانشگاه‌های روسیه‌ قبل از ورود به دانشگاه باید آن را سپری‌ کنند.

 

چرا دوره پادفک؟

در سیستم آموزشی روسیه، بخش های آماده سازی ویژه ای برای متقاضیان از سراسر جهان وجود دارد – این دوره های دانشگاهی در موضوعات تخصصی هستند. اساساً اینها برنامه هایی هستند که برای یک سال طراحی شده اند. موضوع اصلی چنین دوره هایی زبان روسی است. اگر یک برنامه فشرده را برای حدود 4 تا 6 ساعت در روز دنبال کنید، می توان به سرعت زبان روسی پایه را تسلط یافت. دانستن ان به شما امکان می دهد در برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان روسی ثبت نام کنید. هزینه دوره های روسی کمتر از انگلیسی است. علاوه بر زبان روسی، در بخش مقدماتی موضوعات تخصصی – تاریخ، ریاضیات، زیست شناسی و غیره را نیز مطالعه می کنند که دانش آنها برای قبولی در امتحانات ورودی ضروری است.

برخی دانشگاه ها  متقاضیان را در چهار پروفایل آموزشی قرار می دهند که برنامه های هر یک از آنها برای دو ترم طراحی شده است.

  1. برای گرایش تجربی علوم پایه را درگستره ی زیست شناسی، فیزیک و شیمی ارائه می دهد.
  2. گرایش مهندسی بر روی ریاضیات، فیزیک، شیمی، علوم کامپیوتر و گرافیک مهندسی تمرکز دارد.
  3. گرایش اقتصاد بر مطالعه ریاضیات، تاریخ، علوم اجتماعی و جغرافیای اقتصادی متمرکز است.
  4. گرایشهای بشردوستانه مطالعه عمیق ادبیات، تاریخ، علوم اجتماعی و تاریخ فرهنگی را در دستور کار خود قرار می دهد.
studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 73 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 12:39